sjätte september

imorse akte vi till niederzissen och at frukost hos hostmums mamma och hennes man, som bor i ett skitcoolt hus. ni vet ett sant the sims-hus som inte finns IRL. (notera att detta är andra gangen inom loppet av en vecka jag använder ett datorspel som jämförelse till nagot) i badrummet som är typ lika stort som köket har de en jacuzzi, ett vanligt badkar plus en stor dusch. plus att de har en kill-toalett (dunno what it's called in swedish) och en vanlig. haha. sen har de tre vaningar med en fet glas-trappa imellan.  jag är in looooove! sen pa garden har dom äppelträd med riktiga äpplen, ett träd med nötter (?) och en stor rabatt med te-växter. minns inte vad de hette men de luktade asgott. plus tomater. där at vi i alla fall frukost som sagt, kaffe och as gott bröd med typ 50 palägg. yummiee!

JA JUST DET! idag när vi var i niederzissen sa tog jag och valter (barnens mormors man) en promenad med 1-aringen och 3-aringen. gräset var as högt sa jag bärde 3-aringen, och da säger han:

- anggggggelica.................. i really like you!

Kommentarer
Postat av: Irene

Åh, det huset hørtes fint ut!

2008-09-07 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0