och vinnaren är..

.. gisela! hon är den enda som reagerat på att jag uppdaterat bloggen mer den senaste timmen än jag gjort i hela mitt liv. och precis som du gissade är det för att slippa plugga. annars är ju psykologi rätt intressant endå. jag tar en random text: "Haloeffekten innebär att bedömningen av en egenskap grundar sig på den uppfattning vi i övrigt har om en person"

låter väl as intressant? not. därför har jag nu på 56 minuter sett ungefär 84% av alla youtube-klipp i världen. och fan vad kallt det är idag förresten. har tjocktjockar (haha) på mig inomhus. i september. här om dagen var det 30 grader. come oooon liksom.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Men gud! Jag är så stolt. Volken ära!



Herregud vad jag vill shoppa nu. Helt sjukt. Och ja, det är svinigt kallt.



Ne men hörs la på msn senare. Någon man kan snacka two and a half men med liksom.



Ps. Du har bytat bakgrundsfärg ju! FRÄNT! ;)

2008-09-15 @ 18:14:38
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Simon

den blev grymt snygg faktiskt 10 av 10

2008-09-15 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0