mazel tov

nu ska jag cykla iväg i spöregnet på tyskalektion. så jävla opepp på det idag av tre orsaker: 1. det regnar. 2. det är rätt långt och 3. jag suger på tyska. känns meningslöst. men vad gör man inte liksom. den enda anledningen att jag åker är för att jag ska köpa ananas på rewe efteråt. om jag inte åker kommer jag inte palla gå och köpa.

förresten gisela, jag var aldrig hos frisören idag. jag vågar helt enkelt inte. måste vela lite mer om hårfärgerna. (vela kan vara norrländskt, jag vet inte. på svenska betyder det iaf fundera. typ) kanske gör det imorn istället.

och mamma och pappa, kan ni ringa mig klockan 22? om ni hinner se detta alltså.

jaja måste dra nu. bye

Kommentarer
Postat av: Gisela

ANGELICA!! Pratade med min bror precis. Hanr har REDAN halva säsongen av TAAHM!! Fan visste inte vi att man kunde ladda ner de redan liksom? Ahhhhhhhhhh. För övrigt äter jag popcorn.

2008-09-23 @ 20:49:40
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0