lördag, sjätte september

jag blev tydligen helt ledig idag. har dock inte haft speciellt mycket att göra eftersom ingen annan au-pair är inne pa facebook och jag har ingens msn eller nummer. traaaakigt! jag har pluggat vilket iofs var välbehövligt, ocksa har jag tvättat barnkläder hela dagen. skulle kännas konstigt att inte hjälpa till med nagonting alls trots att jag är ledig. däremot har jag undvikit att ga upp pa övervaningen eftersom jag hör att barnen brakar som aldrig förr. och de är trots allt redan 5 vuxna där uppe: hostmum, hostdad, barnens mormor och hostmums kusiner. sa de far sköta det själva, haha.

ikväll ska jag somna tidigt, för imorgon börjar jag 8 igen tror jag. och jag ska fan ha bra sömn-rytm nästa vecka sa jag slipper vara as trött pa dagarna. sa jag ska ga och köpa frukt och prylar och sen se pa film ikväll. ocksa maste jag komma ihag att skaffa de andra au-pairerna i omradets msn eller telefonnummer för jag pallar inte sitta här när jag far sista-minuten-ledigt. en av tjejerna bor typ tva kvarter bort men vi har enda inte träffats för vi jobbar sa olika tider, hon har äldre barn som gar i skolan da mina smabarn är vakna, och som sedan kommer hem da mina barn typ ska sova. men nästa vecka maste vi träffas!

jag är hungrig, har inte ätit nagot idag eftersom jag inte pallar ga upp, sa nu är jag typ död. ´hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0