i'm hoping glauckenstucken catches on

har haft as trevligt ikväll med hostmum och hennes kompis. vi gjorde tonfisksallad och vitlöksbaguetter och sen satt vi i typ 3 timmar vid bordet. så jävla roliga människor, och trots att de är 8 och 9 år äldre så är vi så jävla lika. det är kul!

dock har jag tappat rösten och har typ feber, men man ska fan inte gnälla när man har det så bra som jag har det. nu ska jag göra grönt te och gå ner och se 2 and a half men. räknar fan ner sekunderna tills jag kan ladda ner första avsnittet av nya säsongen på måndag.

hehe. men vi hörs då.
puss

Kommentarer
Postat av: Gisela

du har mitt nummer. Blir du bättre så kom in på kvällen iaf! (om du ska jobba imon). Tveka INTE att ringa. :)

2008-09-20 @ 15:59:25
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0