if i can't write my chocolatesong i'm gonna take a nap

alltså följande kan man nog lägga till på listan arbetsskada. fast på den positiva sidan som alan hade sagt. i morse vaknade jag och var hur pigg som helst. tittade på klockan. 06:45. jaha tänkte jag, jag får väl somna om då. men jag kunde inte, så jag började titta lite smått på 2 and a half men som redan var igång sen igårkväll. efter typ 10 sek tittade jag av någon anledning på klockan på datorn och den är 07:46. tio minuter innan jag börjar alltså. fatta hur perfekt min hjärna fungerar? huuuga.

nu sitter jag här och äter fruktsallad. typ. det är äpple och bananbitar i en skål. var hungrig men orkade inte äta crunchies för  50e dagen i rad. sååå, vi kan kalla det lite utav en frukt-detox eftersom jag äter nyttigt nu för tiden ni vet. har cravings (haha) för kaffe också men det är bara lite kvar av hostdads starbuckskaffe och jag vågar inte dricka upp det. sån är jag liksom.

har fan inget intressantare än detta att skriva. that's all




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0