happy happy girl

fyfan för denna kväll. fy fan för min hosta och fy fan för säkert något mer som jag glömt. det enda positiva just nu är att jag har hela dagen off imorgon = sova as länge. det sa jag att jag skulle göra i morse också men då vaknade jag 8. imorgon ska jag sova till 12 för familjen behövde ingen hjälp på morgonen, och på eftermiddagen åker dom till hostmums mormor som fyller år.

så nu ska jag gå ner till mitt rum och försöka sova. ska leta flygbiljetter mellan stockholm och ö-vik också tills december då jag kommer hem en sväng. får se hur det går, i värsta fall blir det fan buss för det verkar inte finnas direktflyg.

jaja. 2 and a half men och sen sömn. auf wienerschnitzel.

Kommentarer
Postat av: twin

flyg till sundsvall istället :D

btw fan va ja älskar din blogg :) vem kan slå filip och fredrik e rätt bra faktiskt! dom vann den här veckan iaf ;) saknar diiig! <3

2008-09-14 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0