godnatt

okej. nu är jag hemma igen och det gick faktiskt bra. eller sa bra det kan ga när man kan ca 2 ord av spraket man försöker lära sig, och läraren inte pratar engelska. haha. nej men det gick faktiskt bra och läraren var kung. jävligt coolt att han bara pratar nagra ord engelska (typ lika manga som jag pratar tyska) det peppar mig som fan att lära mig mer. men tyska är jävligt svart och jag hade tur som hamnade i en grupp där en kille (var gar gränsen mellan kille och man? för han var nog runt 35-40) faktiskt pratade helt okej engelska. han heter paulo och är fran portugal. idag tackar vi gud för honom. dessutom var det en till au-pair i gruppen. dock verkade hon ganska gammal, sag typ ut att vara 30 eller nagot. far väl prata mer med henne pa torsdag da nästa "lektion" är.

haha fan vad kristen jag har latit de senaste veckorna. nu ska jag se 2 and a half men och sova. pöss


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Jag är också au pair i bonn =) I vilken stadsdel i bonn befinner du dig i?

2008-09-11 @ 00:35:39
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0