goddag folks

idag är jag på bra humör. började dagen med starbucks (hostdad har köpt hem kaffe därifrån som man gör hemma själv. inte exakt lika gott som the real thing men helt okej) och sen en långpromenad med lillen. eller ja, mittenkillen. min 1-åring. städerskan var här och eftersom 1-åringen ääääälskar dammsugaren så blir det jobbigt för henne att dammsuga med honom i huset eftersom han måste hålla i den vilket gör att det tar 6 veckor att dammsuga bara under köksbordet. haha lång mening.

well. nu har jag precis ätit lunch och eftersom jag har för mycket fritid just nu (barnen sover) så tänkte jag berätta att vi åt pasta med en as god vegetarisk sås och fetaost. ni bryr er inte ett piss men nu har ni redan läst det så det var 2 sekunder av ert liv ni aldrig får tillbaka. varsågoda.

ikväll är det tyskalektion igen och nu ska jag kila bort till frisören och se om de kan någon engelska. annars blir det coola frisör-stället i the mall istället, oavsett om dom kn engelska eller ej.

haha. inget intressant att säga som vanligt. att läsa min blogg är fan bara waste of life.

au revoir




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0