fredag igen

alltsa jag kan inte fatta att det var snart en manad sen jag satt pa planet pa väg hit. pa mandag är det exakt 4 veckor. fan vad sjukt egentligen.

jaja. idag har jag.. grocery-shoppat med hostmum, 1-aringen och bebisen, varit ute och gatt med 1-aringen i kylan (jag skojar inte, imorse var det svinigt kallt plus att det blaste. hej hösten) och pa eftermiddagen var jag 50% ledigare eftersom hostdad kom hem fran jobbet för att umgas med pojkarna. sa jag har tvättat massor av barnkläder, burit runt pa bebisen, och stökat undan efter barnen.

jag tror förresten jag haller pa att bli sjuk. har haft ont i huvudet hela dagen plus att jag är yr. vet inte när jag börjar imorgon men det är i alla fall efter 12 sa jag kan verkligen sova ut. sen är jag nog pa topp igen haha. ska lägga mig i sängen och kika pa film med min marabou-choklad som familjen skickade! mmmmmmmmmm. borde egentligen tvätta lite av mina kläder men golvet är sa kallt sa jag pallar inte ga till tvättrummet. det är rummet bredvid mitt btw.

min hotmail funkar inte av nagon anledning, har försökt i flera dagar men det vill inte funka. sa att ni vet om jag inte svarar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0