fjortonde september

seriöst, i morse vaknade jag klockan 07.56. as pigg men lyckades efter ett tag somna om igen. vaknade 11 och fortsatte titta på 2 and a half men som jag somnade ifrån i natt. haha ganska coolt att jag har så många avsnitt att de fortfarande var igång när jag vaknade.

sen har jag bara pluggat och sett på film. 27 dresses, john tucker must die och djävulen bär prada. runt klockan 13 gick jag upp på övervåningen en sväng, värdfamiljen är och firar hostmums mormors födelsedag någonstans, och de hade stökat ner hela övervåningen på morgonen. helt jävla sjukt. det var saker överallt. eftersom jag är den enda vuxna i detta hus tog jag och städade upp allt, plockade ur diskmaskinen, plockade i allt, satte igång mer tvätt och bar upp all tvättad tvätt på våning 3. på min lediga dag, fan vilken bra au-pair jag är.

dessutom hittade jag as gott godis i min resväska, köpte det på arlanda men har inte öppnat det förrän nu. ni vet såna där pingvin-laktrisar. MMMMMMMM!

nåja, back to work! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0