:'(

jaha, där låg jag i lugn och ro på mitt rum och såg idol. varför skriver jag i imperfekt undrar ni? FÖR ATT HELT JÄVLA PLÖTSLIGT ser jag en FET skugga typ 1 dm brevid mig på väggen. jag flög upp eftersom jag redan visste att det var en spindel. så klart. ni vet såna spindlar med långa smala ben? en sån, fast större, och med tjocka ben. jag slängde en bok på den, sprayade slut på min nya (hejdå 190kr) toni&guy hårspray (typ som nervgas för spindlar), tog datorn plus batteriladdaren och gick. nu sitter jag och skakar så mycket att jag hackar tänder i soffan i vardagsrummet på övervåningen där jag planerar att spendera denna ljuvliga natt. ibland hatar jag tyskland. i framtiden är det jag som flyttar upp till pajala vill jag lova.

fyfan vad jag hade kunnat åkt hem nu alltså. men det ska jag inte.

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, det va lite mindre än vad jag har ledigt :P Yes, jag har facebook (Louise Tietjens). Vi kan ju försöka träffas nästa helg och shoppa lite, jag behöver nämligen också shoppa massor :P Jag ska kolla med rebecca (mamman) när hon kommer hem på måndag eftermiddag för jag vet att hon sa nått om att vi skulle på bio och att vi var bjudna någonstanns till en familj, men jag tror att bion och besöket till familjen är på samma dag :)

2008-09-13 @ 08:28:28
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0