en snabb tanke

har egentligen inte tid men hostmums kompis är här med sin dotter så de behöver inte mig just nu. men i alla fall, en konstig sak var att de första veckorna här hade jag hemlängtan varje dag. (det är inte det konstiga, det kommer) peppade mig själv med att "till jul klarar du" trots att jag trivdes skitbra så var allt så himla nytt och jag ville bara åka hem så fort något gick fel eller så.

igår frågade hostmums mamma mig om jag längtar hem, och jag var tvungen att verkligen känna efter i typ en minut innan jag svarade. sen blev det ett "no i..... actually don't".

för visst saknar jag er där hemma most of the time men jag skulle verkligen inte vilja åka hem nu. fick jag välja skulle jag vilja att ni var här med mig och fick uppleva det jag gör, det hade varit perfekt. men jag trivs verkligen här. hehe.

nu måste jag nog kila. ma höres





Kommentarer
Postat av: twin

du ska ha det asbäst där nu :) vi här hemma finns ju kvar :D så de e bara bra om du inte längtar hem för mkt ;P

2008-09-27 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0