eller förresten

det blev shopping. väldigt snabbt och nu är jag väldigt trött. men sömn går att byta ut mot starbucks och vips hann jag med både att shoppa och bli piggare. nu sitter 3-åringen och äter chokobrötchen (ingen jävla aning om hur det stavas och bryr mig för lite för att kolla upp det) vilket är i stort sett vitt bröd med chokladbitar i. äckligt gott för att vara det det är. 

kom i alla fall hem från stan (shoppade max 25 minuter) med:

- 2 par svarta stickade strumpbyxor
- 2 par grå stickade strumpbyxor
- 1 par höst/vinterstövlar
- 1 tröja

och tro det eller ej, men jag blir mer påvärkad av bloggar än jag själv vet om. här sitter jag nu med en el-tandborste. en ny eltandborste. tack linnéa jag vet inte hur detta hände haha.

jaa. puss




Kommentarer
Postat av: Linnéa

MOHAHAHA jag har mer makt över folket än blondinbella!!! Du kommer inte ångra dig. :P

2008-09-17 @ 17:07:32
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0