do you eat reindeers in sweden?

är det inte konstigt att jag börjar tycka att vin är helt okej? till och med rött? börjar jag bli vuxen manntro? mina hostparents hade en as seriös fight över vad "öst" i östersund betyder. jag sa "hm, like.. east" och da sa hostdad "ha-ha, i told you" och där började det. haha. moooget! hur som helst sa var det jag, hostdad, hostmum och deras kompis som har gatt i samma skola som hostmum back in the days. hon var hur rolig som helst och hennes och hostdads konversationer är fan underbara. ständigt ironiska och lite hatiska mot varandra. jag och hostmum satt bara och garvade.

nära men vi hade as trevligt, skullle spela nagot mexicanskt kortspel men det visade sig vara för avancerat sa vi hamnade framför youtube-klipp. bland annat achmed the dead terrorist. efter nagon timme gav jag upp och gick till rewe och köpte choklad. det är trots allt lördag. och jag köpte bara en liten ritter-sport-choklad med nötter. när jag skulle ga förresten:

hostmum: - you can take my jacket, it's pretty cold out there..
hostdad: - hellooo, she's from sweden?!

sen pratade jag lite med pappa i telefon :) det var trevligt. jag vet dock inte vad det kostar sa nu lär ju dom fa en fet telefonräkning snart. haha. nära sa dyrt kan det ju inte vara.. nu ska jag se mean girls, för det var as länge sen jag sag den. eller john tucker must die. god natt! 

hostdad: yeah, if obama wins, i'll stay as an american inhabitant.. otherwise, i'm done! 

- - -

familjens vän: ...and then she went to florida...
hostdad: on purpose?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0