Dienstag, 9 september

idag har det varit 30 grader hela dagen, jag har världens underbaraste värdbarn (oftast. eller ibland) jag har nyss ätit sallad och nu ska jag cykla iväg pa min första germancourse nagonsin. wish me luck för detta är som jag kanske nämnt förut fortsättningsklassen. A2 tror jag den heter. jag har kollat igenom boken för A1 kursen och fattar ingenting alls. men nu fanns det ingen nybörjarkurs och man tager vad man haver. antingen blir jag ett tyskageni eller sa förblir jag tvasprakig. vi far se senare ikväll..

fy fan vad jag är nervös. detta kommer bli intressant minst sagt. pa vägen hem ska jag cykla förbi kaisers och köpa cola zero. sa ni vet. naja, maste springa upp och fa cykelnyckeln av hostdad nu.

cya

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var också på min första tyska kurs idag :D B1 var jag på. Vi var åtta stycken, och läraren var en tyska som konverterat till islam och bytt bort sitt tyska namn mot ett arabiskt... Hmm... Men jag gillar henne ändå :P

Fick du mycket läxor? ;P

2008-09-09 @ 21:55:46
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: Familjen Granqvist/Agardh

2008-09-09 @ 22:08:16
Postat av: Igen

Ha ha vilka amatörer vi är... Ska bara önska dig lycka till. Fan va häftigt, kör hårt...

2008-09-09 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0