denna lördagen spenderas med Freud och det kognitiva perspektivet

det är lördag och här sitter jag med skolböckerna utspridda över köksbordet. Psykologi A kommer att bli min död, tro mig. ska hämta lite kaffe nu och sen fortsätta. måste skicka in 2 uppdrag idag. minst. det är mitt egna krav på mig själv, haha. och om jag lyckas så är jag allowed to gå och köpa some choklad later.

så: back to business... uppgift 6: Redogör för hur Freud delar in psykets olika delar. Förklara även hur de fungerar och påverkar varandra enligt Freuds modell.

just shoot me.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Läste den kursen i Magaluf :P Vi spenderade sex veckor där med skolan. Den är mest flum! Vi satt seriöst på en bar och skrev fördjupningarna å så. Fick endå mvg! Haha! det var ba att flumma på :P

2008-09-13 @ 15:57:15
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Gisela

Jag har nog varit inne på din blogg minst 5 gg idag. Jag har en sjukt lam dag! Haha!

Gick på en friskola i Halmstad som heter Drottning Blanka :)



Jag hittar Marabou på REAL. Finns typ överallt. På mitt Real finns de vanlig marabou och daim :)



Har du ingen msn?? :)

2008-09-13 @ 17:21:34
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0