but american idol judges ARE real, dad

vet ni hur kallt det max kan vara i ett hus? någonstans måste ju gränsen gå liksom. och det är fan inte långt ifrån temperaturen här i hus 187 kan jag ju lova. det känns som det är typ 6 grader. men det är 15.

nu är i alla fall barnen i säng till slut. 3-åringens sjukt söta kompis kimberly har varit här och lekt. hon ser ut som suri cruise-holmes lite. fast tysk då. nu var pojkarna helt slut och somnade på 2 minuter. kimmi och hennes mamma har åkt hem och nu ska vi ha tjejkväll här. jag, hostmum och hostmums kompis som är här på besök. vi ska göra en fet sallad och äta det med vitlöksbröd och så. fan vad hungrig jag är kännde jag nu. efter det ska jag cykla (!) till the gas station och köpa något as gott att äta framför top model ikväll. har nästan hela säsong 10 så jag överlever nog. därimot känns det inte okej att äta fett framför top model alltså. inte okej alls.

nu måste jag nog gå och hjälpa till med maten. eller börja med den som en liten vink att jag är hungrig som en grek. kan knappt vääänta tills jag får börja på top model avsnitten alltså. fifaaan vad jag inte har något liv.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Kom in på msn! Jag måste fråga en saak! :)

2008-09-19 @ 21:04:18
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0