because haloumi is from grekland

haha, vissa saker är roliga för alltid. som filmen smala sussie. som jim carrey. och som alla björn gustafsson-klipp pa youtube. fy fan. och magnus betnér. och.. nej. ni förstar.

magnus betnér förresten, vilken gud! höuua (utnyttjade möjligheten till att äntligen fa prata norrländska.. okej, skriva)

jaja, tänkte egentligen bara skriva att jag har lyckats göra uppdrag 1 i psykologi. har ingen aning om hur bra det gick men det är nu gjort i alla fall. maste skaffa webcam och headset när nästa löning kommer, bara 3 uppdrag kvar till den muntliga betygsdialogen. jag är fan nervös redan.

ikväll blir det barbeque-kväll här i hus nr 187. hemlig gata eftersom jag är paranoid. vi ska som vanligt grilla lammfilé, kyckling och oxfilé. jorusattte. daligt gott? sen ber jag till gud att hostmum gör sin sallad. jag maste verkligen lära mig hur man gör det. hon har typ bara vanlig grön sallad, majs och nagon sas, ocksa blandar hon det. sjuukt gott äre iaf. men ännu har inget slagit kycklingtortillas. skulle serri kunna döda nagon för att fa äta det nu. eller typ nagot svenskt. stuvade makaroner och köttbullar... fy fan vad jävla gott det hade vart! nä nu maste jag sluta innan jag börjar grata av hunger. AAAH.. pasta med skinksas. jag skulle typ kunna aka hem precis exakt nu bara för det. men sa lagt ska jag inte sjunka. har fan klarat en manad nu. kanske 3 kvar tills jag kommer hem och hälsar pa (jag hoppas jag kan aka hem över jul iaf, men det tror jag ocksa!)

the end. nu hör jag hostdad säga till barnen att det är time for mimi's = sängen. tack gud för denna dag. det behövdes vill jag lova.

jag saknar er där hemma! hälsa timmi och traste!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har jag sett vart du bor, sökte på namnet på google och fick fram sattelitbild från gatan! Är det gröna häckar på trottoaren????

Ska hälsa djuren från dig!

2008-09-06 @ 21:41:34
Postat av: twin

men angie! katten heter MYSIS! :P hahah

älskar din blogg btw ;)

2008-09-07 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0