artonde september

tänkte börja med att säga att jag äter marabou precis i detta nu. godare än allt på jorden. dessutom ser jag på 2 and a half men så så mycket bättre än såhär blir det inte. jag kom hem från tyskalektionen för en halvtimme sen och den gick helt okej. vi var bara två styckna där idag så jag lärde mig skitmycket. dessutom var jag 1000 gånger bättre än den andra tjejen på att skriva på tyska trots att hon pratar helt okej och jag inget alls. jag har tur som har världens bästa lärare. han är så himla bra alltså.

efter tyskan och lite före pratade jag med pappa och mamma i typ en timme haha. har bara pratat några minuter förut så nu hade jag alldeles för mycket att berätta. och dom tittade på filip och fredrik-programmet. fyfan.

eeeeh det var nog allt. imorgon börjar jag 8 som vanligt, så nu ska jag lägga mig och se några avsnitt 2 and a half men. som vanligt. imorgon ska jag dessutom till frisören i gallerian och fråga om dom har någon frisör som pratar engelska. BRA engelska. tillräckligt för att inte färga mitt hår i någon tysk färg.

GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0