alltså hej

här sitter jag i soffan och dricker apelsinjuice och läser bloggar. jag sitter så jävla skönt så jag vill aldrig gå härifrån. barnen sover och jag sitter två våningar ner och typ håller andan för att inte råka väcka dom. snälla, 45 minuter till kan ni väl sova? bitte bitte.

förresten har mitt hår blivit skitlångt sen jag köpte det där bedhead-produkten för några veckor sen. håret är helt mjukt och så. dock ska jag ju färga och hålla på nu snart så det lär ju gå över så att säga.

NEJ. nu hörde jag dom på övervåningen. haha vilken underbar au-pair jag är som blir gråtfärdig när dom vaknar. jaja måste gå. ber till gud att de fortsätter sova ett tag.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha åhh.. jag ska troligtvis åka som aupair till usa i januari, där borde det också finnas;)

2008-09-24 @ 16:05:33
URL: http://emmylee.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, ja det är lite sjuk. Vi får se till att ses någon helg när vi är lediga!



Kram

2008-09-24 @ 17:03:12
URL: http://tietjens.blogg.se/
Postat av: twini

Hey, vad e de för bedhead produkt?! :O skriv på bdb eller nåt :D Puuuuss <3

2008-09-25 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0