7 timmar senare

haha. det visade sig att vi redan var på väg då jag skrev sist, så jag hann inte äta. men nu sitter jag här 7 timmar senare framför datorn och äter middag i sängen. vi var i niederzissen tills klockan halv åtta, sen åkte vi hem och på hemvägen kom vi fram till att visst fan har jag tyskakurs idag som jag helt hade glömt bort trots att jag tror att jag skrev det i förra inlägget. så det blev till att hoppa på cykeln direkt och trampa iväg. vägen tar vanligtvis ca en kvart och då cyklar jag inte speciellt sakta, men nu tog en 6 minuter. det säger väl allt. nu när jag kom hem satt det en lapp på dörren till mitt rum från hostmum:

"pasta on the stove, pizza in the oven. eat what and how much you want"

såååå nu ska jag se 2 and a half men som vanligt. det finns fan inget bättre. jag har massa nya filmer på datorn men jag måste nog se TAAHM endå alltså. hjärtaaaa.

dessutom köpte jag fruktsallad på vägen hem så nu är jag nöjd. god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0