<3

charlie: she probably just had to get up early like she said..
rose: probably... unless her real date didn't start until later and she just didn't want to eat alone...
charlie: what?
rose: come on, charlie, dubblebooking? you practically invented it.
charlie: no, she wouldn't do that to me. why would she do that to me? she did that to me didn't she?
rose: ha-ha...
charlie: excuse me?
rose: sorry, i was just taking a little selfish delight in your pain.. the germans calls it "schadenfreud" but here in the usa we just go: "ha-ha"




Kommentarer
Postat av: Gisela

Dagens problem: Mitt nerladdningsprogram funkar inte, jag hittar nu inte heller säsong 3 av TAAHM. Hur kan säsonger bara försvinna? Haha! Får hoppas det går ngt på tv med. Jag har nämligen precis hittat världens bästa knapp på fjärrkontrollen, man kan få vissa filmer på engelsk! KÄRLEK till den knappen. Jag har stått ut med dubbat länge nog.



MEN du fpr ju vara inne på msn så vi kan underhålla varandra som i lördags. Jag kan b.la berätta om hur min glass smakar. haha;)



Later.

2008-09-19 @ 13:55:57
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-19 @ 14:00:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0