3 veckor

da var ennu en mandag avklarad, och jag är faktiskt piggare än jag varit under de senaste 2 veckor och 6 dagarna. kan bero pa att jag fick hela eftermiddagen off eftersom barnens mormor och "morfar" kom hit, eller att jag har druckit 6 koppar kaffe idag. det beror lite pa hur man ser pa saken. saaa idag har jag inte gjort överdrivet mycket. pa morgonen gick jag en promenad med 1-aringen, tvättade, barnvaktade 1- och 3-aringen medans hostmum var hos barnläkaren pa rutinkoll med bebisen.

när barnen till slut sov runt 19.00 akte mormorn och hennes man hem, och jag och hostmum bakade pizza (eller ja, vi rullade ut ett papper som redan hade pizzadeg, tomatsas och ost pa sig, och sen skivade vi lite grönsaker över och satte in den i ugnen. hard work-work!) hostdad jobbade sent och kom hem runt 21:30 sa vi satt jättelänge och pratade och at glass efter maten.  igen. men vi at upp allt idag och bestämde oss för att inte köpa mer imorgon. det var ett bra beslut.

haha. ja. fan vilket intressant inlägg som vanligt. NOT. nu ska jag kila min bloggrunda och sen sova.. tror jag. kanske nagra avsnitt 2 and a halv men först. tror jag är inne pa mitt 5e varv nu pa alla avsnitt. behöver inte ens titta längre eftersom jag vet vad som händer. lyssnar bara medans jag läser bloggar haha.

jaja: PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0