<3

- berta how have you been doing my laundry?
- like everything else in this house, with i smile on my face and a song in my heart.
- no i mean have you been doing something new?.. i kind of have a scratch in my private area..
- private area? if you get any more traffic down there you gonna have to open a starbucks.

min kväll har hittills bestått av plugg, bebis, mat och film. just nu håller jag på att försöka fixa dc++ på min minidator men något säger mig att det går sådär. får se hur det går. imorgon jobbar jag 8-12 så sen blir det nog en sväng på stan och senare mer plugg.

sen är jag tillbaka i detta hårfärgsproblem. jag pallar verkligen inte hålla på att färga håret hela tiden, som jag måste göra när det är mörkbrunt. om jag färgar det ljusare syns inte skillnaden med utväxten så mycket. men jag trivs as bra i mörkt. vad fan ska jag göööööraa? dagens i-landsproblem verkligen. dock är det sjukt billigt att färga håret hos frisör här, typ 400 kr.

nu ska jag kila upp och hämta some apelsinjuice. det finns fan inte ord för hur god den är. nästan lika god som brämhults. mmmmmm.

jaja. puss



Kommentarer
Postat av: Gisela

lite snabb trevlig info såhär inna jag ska sova på riktigt. Tror du itne de sitter en fet spindel i mitt ak. Jag tar stolen å hårsprayet sprutar som en idiot. men nej når inte upp. Tar på mig högklakcat, går endå inte. tillsist (efter att ha sprutat en halv flaska) kastar jag en bok å nu e den mosad i mitt. tak.

Fräscht.

2008-09-15 @ 00:09:59
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 00:15:39
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0