after that he can learn that sacajawea is not a bag full of jawea

1-åringen hade tydligen varit vaken och skrikit hela natten, så imorse tog hostmum honom till två olika doktorer för att se om något var fel. de blev hemskickade igen med svaret att inget var fel och att han bara vill ha uppmärksamhet. jag tog med dem till lekplatsen en sväng (fyfan vad tungt det börjar bli att ha dem i dubbelvagnen nu alltså, de växer ju som djur höll jag på att säga) och satt där och yssnade på winnerbäck i höstvädret. det var fint, var det.

nu sover dem och jag och hostmum ska snart ta med dem till ett bad så de får leka av sig lite. har lagt upp en plan också så att allt flyter på. allt för att få så lite tjorv som möjligt. på torsdag ska vi till phantasialand och sen i helgen ska vi bo på hotell vad jag förstått. har dock inte förstått riktigt vart, men det brukar lösa sig.

ikväll har jag btw tyskalektion igen, det var inte igår. ska faktiskt bli kul att träffa alla spanska +30 classmates.

vi hörs sen! PUSS

alan: - just go away
rose: - go away? alan, i'm a stalker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0