sonntag 5 oktober

söndagar är ju alltid lika underhållande. speciellt här nere i tyskland. om man tycker att söndagar i sverige är lama, ska man ta sig en tripp till en söndageftermiddag i bratwurztens förlovade land. alla affärer stängda. (mataffärer inräknat) inga folk på gatorna. vad gör alla?

jag har förresten kommit fram till att jag inte äter något alls här nere typ. speciellt inte då jag är ledig. idag har jag t.ex ätit ett päron och druckit två glas vatten. igår åt jag päron, middag och chokladpudding. visst, as o-nyttigt med chokladpudding men med tanke på att middagen (det i stort sett enda jag åt) var laxsallad så kanske det var okej endå. och jag är inte ens hungrig. jag kanske dricker för mycket vatten helt enkelt. dricker LÄTT minst 2 liter om dagen. fast nu ska jag gå och äta müsli för allt tjat om mat gjorde mig hungrig. dessutom är jag less på att plugga.

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0