som den långsamma norrlänning jag trots allt är

jag började fundera runt 7 igår kväll vad jag ska göra med mitt hår. den här färgen är inte okej. det tog mig pretty much 7 timmar att komma fram till att det blir såhär mörkt igen:



sen får ni ju ta resten av bilden med en nypa salt. jag posar framför en reklamskylt och står precis som en utav personerna på bilden. jag börjar fan fundera på lugg igen också. alltså inte rak lugg då utan lite-för-lång-på-snedden. som ett annat emo.

synd att jag har försökt spara ut den så länge bara. vi får se hur det blir helt enkelt. nu måste jag sova. imorgon blir det sovmorgon och sedan fira hostmum på eftermiddagen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du läst den här bloggen?



http://hockeymagasinet.fpgroup.se/blogs/hmbloggen/19838.htm

2008-10-18 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0