so, bottomline... he's a sponge?

hej alla. här sitter jag och äter pizza. så stört gott. har haft världens slöaste dag, plus att jag slutar då hostmum tar med sig barnen till hennes mamma om några timmar. då ska jag cykla till stan och gå runt där tills tåget till aachen går klockan 18:20. ikväll kommer bli bäst. det finns inga andra alternativ haha.

Nu ska jag duscha och sen packa lite smågrejer i väskan. och såklart fylla ipoden med TAAHM och musik.
well, kommer hem imorgon. hörs då! PUSS




Kommentarer
Postat av: twin

kom hem nån jävla gång :D de e snööööööööö :D:D

jag kommer upp till Övik när du kommer hem om du hinner ses :D puuuuss <3

2008-10-31 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0