produktivt värre

idag har jag inte lämnat huset på hela dagen. allt är stängt så jag har suttit framför datorn, pluggat, städat, tvättat och duschat. det blev ingen powerwalk för jag hittade inte orken, plus att familjen sa att de kunde behöva hjälp nu ikväll med att lägga barnen. så hostmum ropade 17:50 och jag sprang upp och bar runt på bebisen i en kvart, sen var arbetsdagen över. skönt endå.

jag och gisela har dessutom kollat efter konserter i närheten. james blunt kommer till köln om ett tag. det hade ju varit perfekt tänkte vi, tills vi insåg att ingen av oss gillar honom speciellt mycket. sen var det massa konstiga band, några svenska rockband. nja.  alicia keys. nja. till slut hittade gisela något tyskt band hon ville se. dom hette typ nåt med donuts eller nåt och jag har ingen aning vilka de är.

imorgon vet jag inte om jag jobbar. annars ska jag in till stan en sväng och besöka starbucks i min ensamhet. hörde med två andra au-pairer i närheten men båda jobbar. suck alltså.

jamen vi hörs. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0