merry thanksgiving

kvällen har spenderats med mina kära värdföräldrar (föräldrar asså, dom är ju som sagt 26 och 30) vi har ätit grillad lammfilé och druckit vin som vanligt. jag är den enda i denna lilla familj som gillar vitt vin har vi kommit fram till, men they keep buying it. as gott! de diskuterade även vart de vill åka på semester nu om två veckor, och eftersom vi inte kan åka till spanien pga bebisen så blir det tydligen antingen euro disney eller phantasialand. det står alltså mellan två nöjesfält. nu ska de bara hitta det finaste hotellet, haha!

nu ska jag plugga det sista på uppdraget och sen skicka in det innan 00:00. sen blir det några avsnitt top model innan jag ska sova.


dessutom lutar det åt att jag kommer hem mellan den 18 december - 2 januari. ska kolla upp lite med flygen men det blir alltså lite mer än två veckor hemma i sverige innan jag åker tillbaka hit. ska bli så jävla skönt, och jag sparar redan pengar till att shoppa i svenska affärer. ska fan inte shoppa nåt alls här i tyskland innan. då har jag 14 000 att använda i sverige under de två veckorna haha! skulle sitta fint det. its a nice dream to have.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0