lördag 4 oktober

dagen kan sammanfattas i ett ord med en stavelse. PLUGG. fyfan alltså. men snart är jag klar med helvetespsykologin. då börjar engelska A, matte A och samhällskunskap. vilken underbar vinter jag har att se fram emot. en positiv sak är att hostmum lagar mat just nu och jag är skithungrig. har försökt kontakta hela au-pair ligan i närheten men som vanligt är ingen pepp på att göra något. kul folk man har hamnat runt liksom. vem åker till tyskland för att sitta på rummet hela helgerna? tydligen jag verkar det som. nej fyfan vad jag önskar att det hade bott fler svenskar här omkring. typ gisela. vi hde haft kul vill jag lova. just nu är jag så uttråkad att jag funderar på att åka hem. seriöst.

nu ska jag upp och äta och sen gå på hemköp (hehe. okej då, kaisers) och köpa melon tror jag.

mamma och pappa, om ni vill kan ni väl ringa efter klockan 21? typ kvart över eller nåt. ni andra kan ju också ringa nåt ikväll om ni vill men jag har ingen aning om vad jag har för nummer, jobbigt nog.

well, hörs.

Kommentarer
Postat av: Gisela

hahah i know that feeling. Du far halla ut tills den siste. haru pengar sa de räcker dra vi till Köln för shopping a lunchdate ngn helg innan. Du kommer överleva. Dock hade de vatt sjukt najs om vi bott nämre varandra!

Hörs la pa msn snart antar jag.

2008-10-04 @ 20:44:04
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0