lördag

fan vad jag önskar att jag kunde bo i usa istället för här, så man hade lite mer folk runtomrkring sig. det enda jag uträttat idag är lite matteplugg och ideellt arbete. jag arbetade frivilligt helt enkelt. då har man tråkigt. ibland känns det som jag lika gärna kunde suttit hemma i sverige och gjort ingenting och pluggat. men då väljer jag hellre att tjäna 6100 i månaden för att ta hand om världens bästa ungar och plugga på distans. det är nog helt okej endå.

men nästa helg gisela. då jävlar. förstår du hur kul vi måste ha för att ta igen de senaste helgerna? haha

nej men nu ska jag upp och äta middag, och sen ska jag göra fruktsallad och se på film. roligare än så blir det inte ikväll.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Eh ja jag vet. Fyfan. Haha! Halla jag skriver till dig pa msn?? men du verkar inte fa det?????

2008-10-25 @ 22:15:09
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0