JOY TO THE WORLD

Har precis haft min betygsdialog i Psykologi A. Blir man nervös av prov i skolan är detta fan ingen lek alltså. Prov över msn med webcam + headset. Men det gick jättebra och jag "Har mitt VG som i en liten ask" för att citera rakt av.

Fyfan vilken lättnad att ha gjort det. Det känns som ett piano har lyfts från mina axlar. Nu ska jag fira med att vara världens bästa au-pair hela eftermiddagen. Tschüs (gisela feel free att rätta haha)




Nöjdasttt. och ännu en gång: mor och far, ring.

Kommentarer
Postat av: Gisela

meeen jag har med astrist. Marier ligger a kollar tv. Tur att vi e ensamma för da kan jag sitta höär :P



Grattis till betyget:P KUL!



tschüss ;)

2008-10-27 @ 17:25:22
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0