it's maple-maple-maaaaaplelicious

halva dagen avklarad och jag har ledigt på eftermiddagen. skönt säger jag. idag åker dock niclas hem igen, oskönt säger jag. då måste jag ju börja jobba igen. idag har jag i stort sett bara tagit hand om bebisen vilket inte är sådär jätteavancerat.

idag kom förresten postkillen då hostmum inte var hemma. det är alltid samma visa med honom. han kommer och knackar på med ett paket, jag öppnar och sen följer typ samma dialog varje gång.

han: öaklfksdfksö
jag: i dont speak german, sorry..
han: oh, okay... what's your name? (han måste ha det till handdatorn där jag ska signa att jag fått paketet)
jag: jordahl
han: juuuuooordaln?
jag: yes..
han: jordan?
jag: no it's..... ah, yes. jordan.
han: so are you american?
jag: no i'm swedish actually
han: OOOHH! abba!!!
jag: eeeh...yes, well.. thank you.. bye!

nu ska jag vila ett tag och sen gå ut och gå. blir nog stan en sväng.




Kommentarer
Postat av: Gisela

iihhh ja imon ses vi. KUL! Å nu har jag fixat en sak så du borde längta ihjäl dig. HAHA! Men jag kan som sagt inte säga varför du ska längta mer. Märker du imon.



Hörs la senare. (No shit sherlock! ) ;)

2008-10-10 @ 14:21:59
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0