i'll sneak in the salmon under my sweater

ja, gisela, jag har en liten down-period i rubriksättardelen av hjärnan. observant av dig. ;)

om jag skrev något negativt igår om att hostmums lilla kusin skulle komma hit, så tar jag tillbaka det. jag hoppas han stannar för alltid. jag behöver knappt göra någonting alls för de vill bara leka med honom. som hostmum sa när vi pratade om att dom älskar honom så mycket. : "they love you too, it's just that he is like a friend, and you are more like a parent to them"  haha. och det är så jväla skööööööööööönt hur som helst.

i morse klev jag upp 7 för att se om hostmum behövde hjälp med barnen, men alla sov så jag gick ner och såg TAAHM tills de vaknade strax innan 8. det nyaste avsnittet är så jävla bra. såg det 3 gånger i natt och 2 i morse haha. jake harper IMH.

anyway, nu tänkte jag gå till solariet som de senaste 2 dagarna och denna gång ska jag inte trycka på någon av alla 50 knappar i det. igår t.e.x så tryckte jag på en knapp, och solariet sa: AROMA skithögt och sen började det lukta parfym. tyskar asså, jag säger då det. sen finns det en knapp som gör att det kommer kall ånga (jag vet, as bra beskrivning) haha.

nej men vi hörs. (just det spånis, jag dricker cola light för tillfället och nyss åt jag pizza. så jag inte glömde)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

va hände med ben o jerry?

2008-10-08 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0