high school musical 3

två svenskar bland en miljon tyskar på en utav världens bästa filmer. blir det bättre? icke. det spelar ingen roll att filmen var dubbad till tyska, jag är helt uppspelt fortfarande över hur bra den var. och det antar jag att louise också är, haha. dessutom tåls det att sägas att de pratade tyska, men sjöng på engelska. så jag förstod endå det mesta liksom.

nej men seriöst alltså, de andra HSM-filmerna är bra. men denna alltså. SE DEN!

tack louise för några timmars paus från min pluggsöndag. jag hade jättekul :)

Kommentarer
Postat av: Gisela

jag har inte sett en enda. HAHA inte min typ av film.

I aachen visar de filmer pa eng en gang i veckan. halva priset, men man vet inte vilken film fören man sitter i stolen. kanske finns i din närhet med?



har skrivit till dig pa msn ikv med. UTAN resultat. Okej nej nuuuuuuuuuusa svarade du. A ja kan jag sluta skriva här da. haha

2008-10-26 @ 20:54:24
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Louise

tack själv :) jag hade också skit roligt! Filmen va as bra, synd bara att du inte förstod ibland va dom sa. Jag måste bara se den igen! Hihi.

2008-10-26 @ 21:14:59
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0