goder afton, goder afton både herre och fru

he-he-he. det blev inget bonn för jag var lite osäker på när de skulle komma tillbaka från niederzissen så jag stannade hemma. (haha bra, jag har börjat kalla ett tyskt hus för hemma. men det är ju här jag bor just nu)

duschade och sen har jag bara virrat runt här i huset. städat lite, tvättat, bäddat en säng i ett av gästrummen. (hostmums kusin kommer hit och bor några dagar nu när hostdad åkt till usa och ska på bröllop. niclas heter i alla fall kusinen och han är 12. hostmum säger att han blir en bra hjälp men själv känner jag lite som att jag kommer få ett till barn att ta hand om. jag minns inte hur jag var när jag var tolv, men jag utgår från jake i säsong 2-3. houston we have a problem)

nu ska jag torka håret och sen kila upp och se om de har kommit hem. och be till gud att vi ska äta aubergine-maten idag för jag är sugen på det. jag kan förresten säga det att jag skulle hellre dö än att bo i rummet han ska bo i. jag hittade 4 spindlar (relativt små dock) medans jag bäddade. men jag tog det som en man. (läs: gick upp och hämtade hostdads sko och kastade den på den största. de andra var borta) sen stängde jag dörren och sprang därifrån. som en man var det ja. i såfall typ jonas gardell.

PUSS





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är jätteokej! :D Visste inte att du läste min! :) Då länkar jag till din också! :)

2008-10-07 @ 22:14:11
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: Gisela

Brist på vad du ska ha för rubrik? HAHA! men sött, en 12åring.

2008-10-07 @ 22:53:58
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0