fredag

idag berättade jag för hostmum om mormor, vilket var jobbigt pga 2 anledningar: 1: jag har inte vetat hur jag skulle säga det. 2: jag visste att jag skulle börja gråta, vilket jag inte ville göra då barnen var i närheten eftersom jag inte vill förklara hela prylen med döden för en 3-åring.

hostmum frågade direkt om jag ville åka hem ett tag, och sen berättade hon att hennes pappa dog då hon var 13. jag har bott här i 2 månader och inte vetat det, och ni förstår inte hur glad jag är att jag inte frågat om honom.

jag är förresten i stort sett frisk nu, och ska hjälpa hostmum att sätta barnen i bilen när dom vaknar, och sen tänkte jag ta en promenad. vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: tiittiii dåå

KOM HEM DÅ!!!!

2008-10-17 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0