but if you really want a breath of fresh air, take a lungful of alan

aaaaaaaaaah godmorgon. äckligt nog är jag pigg och pa bra humör idag. det är äckligt pga att jag pluggade till klockan 2 inatt och sedan pratade med folk pa msn i säkert en timme till innan jag lag och försökte somna framför typ hela säsong tva av TAAHM. det är alltid lite lättare att somna da man ser saker man redan sett förr, speciellt om man sett det typ 14 ggr. man behöver inte riktigt titta, utan det räcker med att bara lyssna. men jag tror jag sag typ 5 avsnitt innan jag till slut somnade. runt halv fem i morse. lär ju somna vid 7 ikväll, strax efter barnen.

nu äter jag i alla fall flingor och mjölk och barnvaktar bebisen medan resten av familjen just akte iväg. de kommer väl tillbaka om typ 40 minuter skulle jag tippa, sa jag tar det lite chill nu ett tag. lugnet före stormen liksom.

nej men ha en bra dag hörrni, god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0