äntligen lite planer

kvällen har spenderats framför TAAHM som vanligt. min enda ljuspunkt i vardagen nuförtiden, haha. nej men så illa är det väl faktiskt inte. jag har pratat i telefon ett tag med pappa, ätit chokladpudding och pluggat. så lite har jag uträttat. typ.

dessutom har jag pratat med gisela på msn som vanligt, hennes värdmamma tyckte vi var löjliga som inte tog tag i saken och träffades istället för att sitta i två olika städer och lipa över hur tråkigt vi har och att inget någonsin händer. hon skrattade åt oss för att vi redan har planerat halloween t.ex. så då planerade vi nästa helg på max 10 sek. på lördagens schema står shopping i köln. sådärja liksom. sen ska vi believe it or not åka skridskor i köln någon dag. det kommer bli grymt.

förutom detta har jag efter mycket research (på tyska hemsidor) hittat 2 (!) damlag i köln. jag har blivit as sugen på att spela igen, och ska försöka ta mig till ishallen och se deras träningar på fredag. hoppas det kommer funka, och att jag hittar dit! jag har inte allt för höga förväntningar på det eftersom jag knappt hittar här i bad godesberg som är en statsdel i bonn, typ som en liten förort. (dock lite större än östersund)

nu ska jag titta vidare på TAAHM och försöka sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0