ännu en vecka avklarad

det känns som veckorna bara springer iväg, och nu har jag varit här i typ 10 veckor. jag är faktiskt inte speciellt trött på mitt jobb ännu. barnen är för det mesta helt underbara, och när de inte är det så är de trots allt mina små sötnosar. fy vad jag tycker om dem. det känns lite jobbigt att jag redan varit här i stort sett en tredjedel av tiden, och att jag sen måste lämna dem vill jag inte ens tänka på. det kommer vara så otroligt svårt. new thought, new thought.. dock ska det bli sköööönt att komma hem sen.

nu är i alla fall veckans jobb avklarat och jag ska gå och köpa nåt gott på kaisers. känner inte för godis trots att jag får äta det på helger, så vi får se vad det blir.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0