and ask them to pump nacho-cheese in the popcorn

ja alltså, jag råkade visst somna igår, och idag har jag totalt glömt bloggen. jag är en dålig människa. dessutom vill inte kameran fungera på min bloggdator så bilderna kommer senare. typ imorgon.

however, gårdagen började med att jag försov mig. den enda dagen jag bara jobbar morgon och kväll börjar jag med att försova mig. visserligen bara 10 minuter, men när jag kom upp på övervåningen var ingen hemma. så jag gjorde mig i ordning lite snabbt och gick till tunnebanan där dagens första utmaning väntade: ta mig till köln. jag köpte en biljett till bonn hbf, där jag köpte en biljett vidare till köln. hoppade på ett tåg som inte gick ändå fram, så jag fick vänta på ett annat tåg typ 20 minuter. var väl framme 45 minuter efter jag egentligen hade tänkt mig, och gisela fick vänta typ 40 minuter på mig haha.

hur som helst var det en jättebra dag och gisela var hur trevlig och glad som helst. det var typ 23 grader varmt och vi lyckades hinna med 2 starbucksbesök och lunch på farmers. gisela köpte en sjukt snygg pälsimmitation och jag köpte ingenting. kan ni fatta det? ingenting. och då var vi endå inne på the body shop en sväng liksom. runt 18 tog jag tåget hem och lyckades gå vilse på vägen hem från tågstationen här i BG. det är fan inte illa pinkat vill jag lova.

idag fick jag ledigt fram till 16 och har spenderat dagen med att plugga engelska A. runt 17 kom hostmums kompis och vi gick till parken med barnen där vi var några timmar. barnens mormor och morfar kom dit en sväng också så det var jättetrevligt.

nu ska jag plugga vidare och se på TAAHM. have a nice kväll folks!




Kommentarer
Postat av: Gisela

"hur glad som helst", har det att göra med att jag pratade stup i kvarten? hahaha hela tiden. Sån e jag. Love it or hate it liksom. :)

2008-10-12 @ 22:21:15
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0