tro, ork och lust är lätt att tappa. lätt när stora drömmar trängs med saknaden

hur konstigt detta än känns att skriva, så ses vi imorgon sverige. imorgon klockan 13.00 landar jag på svensk mark och tar sedan tåget upp till sundsvall. fy vad jag längtar!

sitter här med biljetterna nu och organiserar haha. har precis varit ute och rastat min ipod i 45 minuter i solen. det behövdes kan jag lova efter en skrikig morgon.

ikväll är jag barnvakt så vi får se hur mycket jag uppdaterar liksom. det är H och G's 5-årsdag. alltså 5 år sen de träffades. sweet huh? (japp, redan 3 barn. snabba ryck endå)

Kommentarer
Postat av: idaali!

SMSA MIG NÄR DU ÄR I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 20:05:33
Postat av: Linnéa

hahaha jag tänker fan itne säga det rakt ut.. :P HAHA! eftersom jag typ har kärleksförkalrat ocha llt. skriv på msn någon gång så säger jag ;)

2008-11-11 @ 20:36:49
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ha de så kuuuuuuul och bli inte sjuk! haha

2008-11-12 @ 08:01:56
Postat av: twin

naaaw va fint :) känns som jag och martin måste snabba på lite om vi ska ligga på samma nivå liksom :P höhö ASKUL att träffa dig btw! saknat dig massor <3

2008-11-13 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0