söndag 9 november

hej hej på dig min vän, (nästa bror finns bakom något.... av trä) hehe. nej men ni vet det där spelet man lirade på fritids way back in the days. här sitter jag i köket (eller ja, vid bordet i matsalen liksom. vi har ett kök och ett rum där vi äter)
 med två laptopar framför mig. min ipod vill nämligen bara fungera med den stora laptopen, och den lilla är internet snabbare på. nu har jag gett mig fan på att jag ska lyckas få in alla filmer och sånt i ipoden innan jag åker till sverige på onsdag, och denna gång ska jag klara det. alla tips hur man gör mottages, men jag ska gå och fråga G om en stund. han sitter i vardagsrummet med sin laptop i soffan men jag är för lat för att gå dit direkt.

vi har nyss ätit grillat kött med zucchinipasta. jättegott! och nu ska jag ägna min kväll åt tidigare nämnda uppgift, samt att lyssna på appelqvist på youtube i bakgrunden. det är min nya grej liksom. det och TAAHM  är det  som rullar dygnet runt så att säga. och winnerbäck. min älskade lars winnerbäck.

hörs imorgon då säger vi. pusss
2 dagar till sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0