som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan

såklart blev 3-åringen frisk idag och behövde därför inte gå till doktorn. istället tog H med sig alla pojkarna till sin mormor medans jag satt här hemma med skolböcker utspridda över hela köksbordet. Engelska och Matte var vad dagen bjöd på. alltid lika underbart. inte.

dessutom hade jag glömt allt om potensräkning vilket gjorde att H satt i telefonen i typ 45 minuter med en kompis och gjorde mina matteuppgifter. jag är evigt tacksam. hon jobbade förresten som mattelärare (bland annat) innan hon fick barn, och är därför rätt bra. och hon gillart.

Well, förutom detta fick jag till uppgift att mata bebisen med morotspure ikväll. min lilla gos, han måste vara världens gladast bebis verkligen. skriker i stort sett bara då han är riktigt hungrig. matningen gick sådär jämfört med i förrgår. jag visste inte att bebisar kunde spotta.

Nu: mer plugg. sen väntar duschen och sängen. hörs imorgon gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0