på svensk mark

hej folks. jag sitter på tåget nu (mellan arlanda och sundsvall) och ser på TAAHM på ipoden. då slog det mig att jag köpte en timmes internet på tåget så jag loggade in och så innan jag drog ett getöga (varför säger man så?) på batteri-statusen på datorn. 20% kvar vilket kommer räcka i princip 5 minuter. sådärja liksom. lätt värt det att betala typ 100kr för 5 minuters internet.

jag träffade btw en trevlig dam på flygplatsen i köln. vi snackade engelska i en kvart innan vi insåg att båda var svenskar. eller hon var född i sverige men bor i tyskland. men endå.

well, en timme kvar till jag är framme i sundsvall nu. skriver mer ikväll eller något. vi får se! pussss. (det går alltså as bra att ringa på mitt svenska nummer nu, ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0