och du går runt och sparkar löv

igår somnade jag klockan 22. hur ofta har det hänt liksom? typ aldrig.

imorse tog jag med mig min 1-åring på långpromenad längs rhein, gick i någon timme med lars i ipoden och pratade om ingenting som man gör med en 1-åring.. han är så underbar min lilla plutt. ååååh.

nu har jag bokat hemresan den 12-16 november, känns så skönt att ha på papper att det faktiskt blir av. har dessutom skrivit ner (haha, gisela) varenda detalj om resan så jag inte missar något. bokade dessutom en timmes internet på tåget så jag har något att göra, haha. nirrrd.

nu tror jag minsann jag hörde barnen på övervåningen. måste gå! pussss

Kommentarer
Postat av: twiin

lääääääääääääääängyar tills du kommA hem :)

btw.. det är en sorgens dag.. Magnus Wernblom har slutat spela hockey :(



love ya!

2008-11-04 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0