"nu ska jag åka ut till hammarbyhamnen och se om jag kan få hjälp"

hej alla, jag tänkte bara berätta att jag lever. och att jag inte blivit sjuk än. nu är det helg och ikväll kommer Gs syster hit, hon är från USA men bor och jobbar på gran canaria. Inte illa endå. H är fortfarande sjuk och har inte ätit en droppe (haha) på tre dagar. jag har inte ätit sen igårkväll och är redan sjukt hungrig. ska nog gå upp och göra någon lunch innan barnen vaknar. livet är hårt som småbarnsförälder, haha.

min nacke/axel är fortfarande inte bättre, och idag hade jag en doktorsappointment at 10, men jag valde att inte åka trots att G hade ringt taxi och allt. fick dåligt samvete av att lämna honom med allt jobb nu när H är sjuk. såååå jag får skylla mig själv. är det inte bättre ska jag dit på måndag istället, så det blir bra.


Ja men sen har jag fått studiebidraget nu trots allt, och måste fortsätta mitt julklappsköpande typ i helgen eller något. Louise, är du på? :D du är säkert inne på msn men jag är för hungrig för att kolla. måste springa och äta nu.

Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, klart jag är på =D

2008-11-28 @ 13:44:42
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0