min lördag

i morse vaknade jag klockan 9:30 av att H ropade i trappen, jag skyndade mig upp och låtsades såklart att jag varit vaken skitlänge. vet inte varför jag gör så ens, men det känns liksom bäst. hjälpte till med barnen lite och åkte sedan och handlade mat med G:s syster och barnen. vi åkte lite vilse först (hur fan lyckas man då man har typ världens mest avancerade navigation system?)

när vi hade lagt barnen för en mitt-på-dagen-nap sprang jag iväg till tunnelbanan och åkte till bonn där jag mötte upp louise. (dock typ 40 minuter senare än vi hade tänkt eftersom jag .. i dont know how to say it.. är värdelös. haha) vi kutade runt lite, tittade på datorer och ipod-tillbehör, köpte lite julklappar och sånt. sen skrev H typ efter nån timme att hon behövde hjälp så jag fick lov att åka hem trots att vi hade planerat att se high school musical för 3e gången. well, det får bli en annan dag :) typ imorn?

hm, när jag kom hem runt 5 vaktade jag och G:s syster barnen medan H åkte till sjukhuset. så, louise, hon behövde faktiskt hjälp haha! lika bra liksom. nu sover barnen och nu får vi se vad som händer, jag måste verkligen äta något för jag har endast ätit pommes idag. med tysk majonäs. och inte  åt jag speciellt mycket utav det heller.

självklart blev det ett starbucks-besök också, om än det snabbaste någonsin. :) haha. nej, nu: mat.


Kommentarer
Postat av: Emma

pommes med tysk majonäs?? :P låter som en konstig blandning hehe. :)



ha en mysig kväll, kram emma

2008-11-29 @ 19:54:16
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0